Bikini body

26. dubna 2012 v 19:27 | Em. |  Jídelníčky
Ahoooj, dneska je venku krásně, co?
Překecali jsme na jednu hodinu učitelku abysme šli ven, hned potom tělák venku, prostě super.
Už se těším, až budu opálená, proto musíme máknout, ať jsme do léta, do plavek hubené! :)

Snídaně: 1/2 jablka, čaj s medem (40 + 25 kcal)
Svačina I. : grahamový rohlík + Rama (:/), trs cherry rajčátek (130 + 40 + 20 kcal)
Oběd: Brambory + kousek rybího filé (80 + 50 kcal)
Svačina II. : nic
Večeře: 2 polystyrény, plátek šunky, 1/2 kedbulny (65 + 30 + 15 kcal)

Celkem kcal (vč. pití) : 580 kcal (připočítávám ještě sůl, olej a takové věci, proto se počty asi liší, omluvte mě jestli mám něco špatně :))

Pití: voda, ovocný čaj (1 hrnek), šťáva (0,75l)
Navíc: zatím nic :)))

a jak se dnes dařilo vám? :)
pa, Em.
 


Komentáře

1 natalinka natalinka | Web | 26. dubna 2012 v 19:29 | Reagovat

j, jsi dokonalá!
doufám, že jsem se tě nějak nedotkla s těma kaloriemi, záleží samozřejmě na tobě

2 Eljanor Eljanor | Web | 26. dubna 2012 v 19:37 | Reagovat

Léto je neskutečný pohon, každý večer koukám na net na plavky a vybírám jaké si pořídím, až budu nas vé vysněné váze...A my to dokážem

3 ený :) ený :) | Web | 26. dubna 2012 v 20:08 | Reagovat

pěkný jídelníček..
dívám se že dneska byl nějakej filovej den v těch jídelnách :D

4 Thingirl Thingirl | Web | 26. dubna 2012 v 20:41 | Reagovat

jedálniček na môj vkus slabučký, myslím hlavne tie raňajky ... len cca 600 kcal ja by som už odpadla :) ale samozrejme každý ma iný metabolizmus ..ale bol pekne vyvážený, ta rybka jeej tu závidím aj ja chcem :) a anno teším sa na plávanie :) to je ďalšia možnosť ako príjemne schudnúť :)

5 Ella Marie Ella Marie | E-mail | Web | 26. dubna 2012 v 20:59 | Reagovat

jestli budeš snídat půl jablka tak těžko zhubneš do bikin..

6 Mrs.Runaway^^ Mrs.Runaway^^ | Web | 26. dubna 2012 v 21:27 | Reagovat

No jo...léto se blíží rychle. Budem muset máknout ;) Jídelníček máš krásný...asi tak poloviční co já :D

7 Ella Marie Ella Marie | E-mail | Web | 26. dubna 2012 v 21:49 | Reagovat

No snídaně by měla být tvoje největší a nejvýživnější jídlo, protože ti nastartuje metabolismus, nebudeš mít později chutě ani hlad víš? :) Třeba cereálie s mlékem nebo jogurtem, banán, nebo jiné ovoce, klidně ve větším množství :)

8 Amy Lawrence Amy Lawrence | E-mail | Web | 26. dubna 2012 v 22:01 | Reagovat

super jídelníček, a ano přesně, ať jsme do plavek hubené x))

9 Rose Rose | Web | 27. dubna 2012 v 13:56 | Reagovat

Máš to hezkýý :)Jo pravda, venku je hezky, tak musíme máknout :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama